Cosmote România a înregistrat, în primul semestru, un profit operaţional înainte de includerea deprecierii şi amortizării (OIBDA) de 35,8 milioane euro, faţă de un rezultat negativ în perioada similară a anului trecut, după o creştere de 73,9% a veniturilor, respectiv de 36,4% a bazei de clienţi. Încasările Cosmote România din primele şase luni ale anului au crescut la 203,1 milioane euro, de la 116,8 milioane euro în perioada similară a anului trecut, se arată într-un rap
Cosmote România a înregistrat, în primul semestru, un profit operaţional înainte de includerea deprecierii şi amortizării (OIBDA) de 35,8 milioane euro, faţă de un rezultat negativ în perioada similară a anului trecut, după o creştere de 73,9% a veniturilor, respectiv de 36,4% a bazei de clienţi.
Încasările Cosmote România din primele şase luni ale anului au crescut la 203,1 milioane euro, de la 116,8 milioane euro în perioada similară a anului trecut, se arată într-un raport al grupului elen OTE, din care face parte operatorul de telecomunicaţii mobile.
Peste 200.000 de clienţi noi
Baza de clienţi a companiei cuprindea, la jumătatea acestui an, 6.330.325 de utilizatori, faţă de 4.642.525 la 30 iunie 2008, 5.894.056 la finele anului trecut, respectiv 6.106.278 la sfârşitul primului trimestru din 2009.
Venitul mediu pe utilizator s-a plasat la 5,2 euro în primul semestru, în urcare cu 6,3% faţă de perioada similară a anului trecut datorită majorării ponderii abonaţilor în baza de clienţi.
Dintre cei peste 224.000 de clienţi noi ai Cosmote din trimestrul al doilea al acestui an, 45.000 reprezintă abonaţi, iar restul de 179.000 sunt utilizatori ai serviciilor pre-paid.
Ponderea clienţilor post-paid (abonamente) în numărul total de utilizatori era, la 30 iunie, de 20%.
Grupul OTE controlează, pe piaţa românească, alături de Cosmote România, operatorul de t