O comisie formată din reprezentanţi ai mai multor instituţii au verificat azi lucrările de reabilitare realizate de firma germană Wiebe prin subcontractantul Cavi. Lucrările au durat 4 ani, timp în care valoarea proiectului s-a dublat.
După aproape patru ani, timp în care călătorii cu drum prin gara din Bănie au fost nevoiţi să suporte condiţii inimaginabile de aşteptare, clădirea renovată a staţiei a fost recepţionată tehnic astăzi de o comisie formată din reprezentanţi ai mai multor instituţii, printre care şi Compania Naţională de Căi Ferate. În timp ce muncitorii subcontractantului Cavi încă mai lucrau la zugrăvirea pereţilor, la curăţenie sau la instalaţiile electrice, comisia de recepţie a inspectat fiecare colţişor al Gării, notând toate neajunsurile constatate. Membrii acesteia s-au declarat însă în final mulţumiţi de treaba făcută. „E cea mai reuşită şi cea mai elegantă din toate gările în care am fost până acum în ţară”, a spus Sorin Gafiţoi, directorul Direcţiei Managementul Proiectelor cu Finanţare Externă din cadrul companiei. Cu toate acestea, comisia a mai găsit câteva „chichiţe” pe care constructorul va trebui să le remedieze în următoarea perioadă. „E vorba de nişte plăci care nu au fost puse bine şi trebuie remontate, lucrări la instalaţia electrică. Sunt lucruri mărunte”, a spus Sorina Kiriac, manager de proiect.
Tabelul de Sosiri-Plecări, o enigmă pentru ceferişti
Cea mai mare dintre nemulţumirile celor care au participat azi la recepţia Gării nu a fost legată însă de o lucrare a constructorului. „Am venit la gară şi m-am uitat pe tabelul unde sunt trecute trenurile. Nu am ştiu care sunt sosiri şi care plecări. Am stat câteva minute până m-am prins”, a spus Sorin Gafiţoi către reprezentantul Wiebe, acesta precizând însă că responsabilitatea pentru schimbarea afişajului în gară revine Regionalei Craiova.
Re