La sfarsitul lui iulie un eveniment de lansare a marcat inceperea comercializarii unui model care, la nivel mondial, din anul 1975 si pana la sfarsitul lui 2008 s-a vandut in 10,54 milioane unitati. In Romania, din 1998 pana in prezent s-au comercializat generatiile 3 si 4 ale modelului cu peste 50,000 unitati vandute. Este vorba de POLO. Volkswagen pune accentul la noul model pe preţ, design, calitate. Preţul de pornire este de 10 552 EUR (cu TVA), 16.998 de euro, in cazul echiparii de top Highline si a motorizarii diesel de 1,6 litri cuplata la o cutie de viteze automata de tip DSG. Polo dispune de 3 linii de echipare (trendline, comfortline, highline) şi 6 motorizări (3 diesel, 3 benzina) în prima fază, urmând ca spre sfârşitul anului să mai apară 2 motorizări (1.2 TSI 105 cai şi 1.4 TSI 170 cai). “Noul Polo a aparut in cel mai potrivit moment si vine cu noi standarde in clasa compacta. Se deosebeste de modelul anterior printr-un design simplu, elegant, sportiv, dinamic, emotional, perfect.”
La sfarsitul lui iulie un eveniment de lansare a marcat inceperea comercializarii unui model care, la nivel mondial, din anul 1975 si pana la sfarsitul lui 2008 s-a vandut in 10,54 milioane unitati. In Romania, din 1998 pana in prezent s-au comercializat generatiile 3 si 4 ale modelului cu peste 50,000 unitati vandute. Este vorba de POLO. Volkswagen pune accentul la noul model pe preţ, design, calitate. Preţul de pornire este de 10 552 EUR (cu TVA), 16.998 de euro, in cazul echiparii de top Highline si a motorizarii diesel de 1,6 litri cuplata la o cutie de viteze automata de tip DSG. Polo dispune de 3 linii de echipare (trendline, comfortline, highline) şi 6 motorizări (3 diesel, 3 benzina) în prima fază, urmând ca spre sfârşitul anului să mai apară 2 motorizări (1.2 TSI 105 cai şi 1.4 TSI 170 cai). “Noul Polo a aparut in cel mai potrivit moment si vine cu noi