În timp de criză, două fashion girls au lansat o idee de afaceri unică la nivel naţional - un magazin unde vii cu prietenele, probaţi ce vă place, iar dacă nu aveţi bani la momentul respectiv, puteţi să vă rezervaţi ţinutele. Magazinul poate fi vizualizat şi pe internet. Ideea însă are o bătaie mai lungă - în viitor, fetele vor să promoveze ideile tinerilor designeri români
Într-o perioadă de criză, când toată lumea se plânge de blocarea tuturor mijloacelor pentru idei de afaceri, două tinere au concretizat la Braşov o idee unică la nivel naţional - un magazin ce te ajută să-ţi creezi outfitul propriu, într-o atmosferă plăcută, cu sfaturi profesioniste de fashion şi cu modele vestimentare de marcă, la preţuri accesibile. Unde mai pui că în perioada asta vor fi şi reduceri de sezon!
„Ne plac hainele”
Dana şi Vero au avut mereu o pasiune - hainele şi combinaţiile diverse pentru a obţine originalitate. Aşa că în februarie anul acesta au decis să pornească o afacere cu… haine. Ele veneau cu conceptul, un alt prieten finlandez cu banii. Aşa a luat fiinţă conceptul Darida - magazinul cu firme de marcă, accesibil şi on-line. „Am pornit pe timp de criză, aşa că nu ştim cum ar fi fost dacă nu era criză acum. Ideea este una unică şi a pornit de la conceptul de street-style. Unul de mare amploare în Occident, care a început să prindă şi la noi, dar, oricum, este prea puţin băgat în seamă. A început ca un hobby pentru că ne plac foarte mult hainele - ne uitam pe stradă şi vedeam stilurile şi combinaţiile”, ne spune Dana Moaşa, PR Manager Darida. În aprilie, firma a deschis un magazin şi on-line, la adresa www.darida.ro, unde sunt postate periodic noi ţinute vestimentare. Firma braşoveană colaborează direct cu furnizorii, iar în Braşov ajung ţinute din branduri mai puţin comercializate în Braşov - Zara, Dorothy Perkins, Esprit, Vero Moda, Sisley