Profitul net al companiei de asigurari Allianz a crescut cu 21%, in al doilea trimestru, ajungand la 1,8 miliarde de euro, comparativ cu 1,5 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut.
In schimb, profitul operational s-a injumatatit, ajungand la 895 de milioane de euro, din cauza veniturilor mai mici din investitii, relateaza Reuters.
"Allianz este pregatita pentru ceea ce percepem ca "noua normalitate", un mediu dificil si venituri mai mici", a declarat Michael Diekmann, directorul executiv al companiei.
"Avem o capitalizare puternica si strategia noastra de risc scazut ne permite sa supravietuim unor posibile socuri din piata", a adaugat el.
Profitul net al companiei de asigurari Allianz a crescut cu 21%, in al doilea trimestru, ajungand la 1,8 miliarde de euro, comparativ cu 1,5 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut.
In schimb, profitul operational s-a injumatatit, ajungand la 895 de milioane de euro, din cauza veniturilor mai mici din investitii, relateaza Reuters.
"Allianz este pregatita pentru ceea ce percepem ca "noua normalitate", un mediu dificil si venituri mai mici", a declarat Michael Diekmann, directorul executiv al companiei.
"Avem o capitalizare puternica si strategia noastra de risc scazut ne permite sa supravietuim unor posibile socuri din piata", a adaugat el.