In goana dupa clienti, dezvoltatorii incep sa faca promisiuni pe care nu se stie daca si le vor putea tine pana la capat.
Astfel, unii se jura acum ca nu vor mai livra locuinte cu intarziere, si cu atat mai putin nefinalizate, adica fara vasul de WC, fara prize, sau cu intrerupatoarele defecte, asa cum s-a mai intamplat.
"Un intrerupator cu probleme, un perete zgariat, o defectiune la instalatia sanitara sau un lift care nu functioneaza inca sunt doar cateva inconveniente care pot aparea la achizitia unui apartament nou, insa, toate acestea se rezolva de catre constructor, intrucat, in contractul semnat exista o garantie pentru finisaje.
Daca aceste mici aspecte intampinate in momentul receptiei locuintei sunt rezolvate in cel mai scurt timp posibil, adevaratele probleme sunt cele ascunse, care tin de constructia propriu-zisa a imobilului si de tipul de materiale de contructii folosite. Aici se naste diferenta dintre dezvoltatori, iar in acest moment supravietuiesc doar aceia care isi respecta clientii, oferindu-le produse de calitate", arata reprezentantii Eurometropola.
Dezvoltatorii ne asigura ca noile proiecte vor avea probleme "din ce in ce mai mici", deoarece lucrarile de constructii, instalatiile, executia, finisajele vor fi efectuate doar de catre companii care au facut dovada ca pot la livra la timp si ca au lucrari de calitate, la un pret corect, dupa cum a declarat Anca Otobicu, reprezentanta grupului Axa.
Daca acum un an, spre exemplu, foarte multe unitati locative erau vandute in faza de proiect, odata cu receptia acestora, apareau si problemele, cele mai multe dintre ele fiind generate de neintelegeri din partea clientului.
In opinia lui Otobicu, clientii nu aveau perspectiva corecta a spatiilor, in urma prezentarii planurilor apartamentului, astfel, exista surpriza receptiei unui a