Piaţa auto din Ungaria îşi pune mari speranţe în revenirea leasingului în trimestrul al treilea al anului în curs. Analiştii de profil susţin că, după rezultatele foarte proaste din trimestrul al doilea al anului, nu se poate merge mai jos şi că, în consecinţă, acest trimestru ar fi unul de creştere. Bineînţeles, comparativ cu perioada precedentă.Per total, valoarea noilor contracte a suferit în al doilea trimestru al acestui an o scădere cu 65% faţă de perioada similară
Piaţa auto din Ungaria îşi pune mari speranţe în revenirea leasingului în trimestrul al treilea al anului în curs. Analiştii de profil susţin că, după rezultatele foarte proaste din trimestrul al doilea al anului, nu se poate merge mai jos şi că, în consecinţă, acest trimestru ar fi unul de creştere. Bineînţeles, comparativ cu perioada precedentă.
Per total, valoarea noilor contracte a suferit în al doilea trimestru al acestui an o scădere cu 65% faţă de perioada similară a anului trecut. Al doilea trimestru a fost unul foarte prost prin prisma faptului că, faţă de trimestrul anterior, scăderea a fost de 74%. Potrivit analizelor făcute de membri ai Asociaţiei Maghiare de Leasing, în al doilea semestru al anului, cifrele vor fi ceva mai bune decât în primul, dar mult mai slabe decât în perioada similară a anului trecut.
Secretarul general al asociaţiei, Gábor Lévai, apreciază că piaţa a subestimat întotdeauna dimensiunile scăderii economice şi că, de anul trecut, se aşteptau la rezultate mai bune. Cu toate acestea, întârirea forintului din ultima perioadă corelată cu stabilizarea cheltuielilor bugetare ale statului sunt în măsură să dea semnale pozitive de revenire.
Per total, valoarea pieţei de leasing s-a redus cu 57% anualizat în trimestrul întâi al acestui an şi cu 75% anualizat în trimestrul al doilea. Trendul este acela de orientare spre maşini