Chiar dacă le-a crescut notorietate şi au atras de partea lor în precedentele alegeri un electorat mult mai mare, peremiştii au mari probleme în ceea ce priveşte resursele financiare pentru campania pentru prezidenţiale.
În cursul dimineţii de ieri, site-ul inpolitics raporta faptul că, până la acest moment, niciun om de afaceri nu şi-a manifestat disponibilitatea de a sponsoriza partidul liderului Corneliu Vadim Tudor în campania electorală pentru prezidenţiale. Practic, peremiştii nu dispun la acest moment de bani, iar sarcina de a atrage voturi cât mai multe prin propriile resurse financiare revine liderilor de organizaţii judeţene. Şi la Constanţa, ca şi la precedentele campanii desfăşurate anul trecut şi la mijlocul acestui an, peremiştii se vor preocupa singuri de costurile pe care le presupune o astfel de campanie. „Nu au cu ce să ne ajute cei de la centru. Am convenit ca, în contextul economic actual, noi să ne asumăm responsabilitatea şi să fim cei care suportăm costurile legate de deplasări, materiale de propagandă şi toate cele necesare", a evidenţiat liderul organizaţiei judeţene a PRM Constanţa, Niculae Gheorghe.
Dacă la centru surse din interiorul partidului au relatat că sunt slabe şansele ca în perioada următoare să apară oferte de sponsorizare, la nivel local, peremiştii susţin că încă din start mizează pe propriile resurse financiare. Peremiştii de la malul mării spun că demult nu mai există persoane interesate să finanţeze dezinteresat partidul şi că sunt nevoiţi să se descurce singuri. „Din cotizaţiile membrilor de partid se strând aproximativ zece milioane de lei lunar, deci o sumă foarte mică comparativ cu ceea ce avem noi nevoie pentru campania de peste trei luni", a explicat Gheorghe.
Este binecunoscut faptul că, încă în urmă cu câţiva ani, fostul preşedinte al Oamenilor de Afaceri Turci din România, filiala Dobrogea, S