AVENTURĂ. Postul de televiziune Kanal D investeşte două milioane de euro într-un reality show exotic, din seria popularului „Survivor”. Sursa: Codrin Prisecaru
Postul de televiziune Kanal D a anunţat, joi seară, într-un decor „tropical”, noua sa emisiune, punctul forte al grilei de toamnă: „Rătăciţi în Panama”, avându-l ca vedetă principală pe Andrei Gheorghe.
Este vorba despre cea mai scumpă producţie din istoria televiziunii româneşti, cu un buget de peste două milioane de euro, în care, pe scurt, 18 concurenţi se vor lupta pentru un premiu de 50.000 de euro. Casa de producţie care va realiza emisiunea este Paprika Entertainment, dar toate costurile sunt finanţate de canalul grupului Dogan, care, în ciuda crizei economice, şi-a spus „acum ori niciodată”.
„Rătăciţi în Panama” este un realityshow concurs, în care 18 concurenţi din România - vedete, participanţi în diferite alte show-uri de televiziune şi oameni obişnuiţi -, împărţiţi în trei echipe a câte şase membri, vor lupta pentru premiul cel mare de 50.000 de euro, pe tipicul consacratelor show-uri „Survivor” sau „Insula dramei totale”.
Emisiunea va cuprinde 60 de episoade şi se va difuza pe Kanal D de la sfârşitul lunii septembrie, de luni până joi şi sâmbăta, în prime time. Filmările la acest proiect vor debuta la mijlocul lui august şi se vor desfăşura timp de peste o lună în şapte locuri din arhipelagul Bocas del Toro din Panama (celebru pentru că acolo s-a filmat serialul de mare succes „Prison Break”), pe trei insule, urmând ca marea finală să se desfăşoare live în Bucureşti, în decembrie.
VIP, semivedete şi necunoscuţi
Va fi vorba despre trei echipe - a vedetelor, a celor care au mai apărut cândva la televizor şi a oamenilor obişnuiţi, aleşi în urma unui casting. Echipele, în urma unor „lupte teritoriale” purtate între ele, se vo