La munte sau la mare, mâncăm adesea la fast-food. Urmând sfaturile de mai jos, atmosfera creată va fi foarte plăcută!1. Comunicaţi vânzătorului dacă sunteţi alergic la un anume ingredient (de exemplu alune, ceapă sau lactoză). Acestea pot fi regăsite în sosuri sau pâine.
2. Dacă intenţionaţi să modificaţi ceva în meniu, spuneţi-i vânzătorului în momentul în care comandaţi felul de mâncare respectiv. De exemplu: Aş dori un hamburger fără maioneză, o îngheţată cu sos de caramel şi o apă minerală. Şi nu: Aş dori un hamburger, o îngheţată şi o apă minerală...aaa, da, hamburgerul fără maioneză şi îngheţata cu sos de caramel. Astfel, persoana care vă ia comanda nu va trebui să revină în urmă pentru a şterge un ingredient, iar dumneavoastră veţi fi servit mai repede.
3. Dacă doriţi o cantitate suplimentară dintr-un anume ingredient, va trebui să plătiţi în plus. Dacă doriţi să renunţaţi la un ingredient, vânzătorul nu vă va putea oferi o reducere de preţ.
4. Când achitaţi comanda, înmânaţi banii casierei. Nu-i aşezaţi pe tavă. Pentru că angajaţilor nu li se permit unghiile lungi, acestora le va fi greu să ridice monedele de pe o suprafaţă plată.
5. Nu lăsaţi bonul de casă pe tejghea. Aruncaţi-l dumneavoastră la coş.
6. După ce aţi luat masa, aruncaţi mizeriile la coş, lăsând locul curat pentru următorii clienţi. Supravegheaţi copiii mici pentru a nu-i deranja pe cei din jur.
7. Dacă vărsaţi băutura pe podea, anunţaţi un angajat. Acesta nu se va supăra, va fi bucuros să vă ajute. Este responsabilitatea sa. În plus, veţi fi sigur că nimeni nu se va accidenta, alunecând.
8. Nu jigniţi angajaţii. Atât clientul, cât şi vânzătorul, merită respect.
9. Nu flirtaţi cu angajaţii. Nu le cereţi numărul de telefon şi nici nu-i invitaţi în oraş.
10. Nu vorbiţi la telefonul mobil în timp ce comandaţi. La munte sau la mare, mâncăm adesea la fast