Proprietarul magazinului Natura Food a intrat pe piata romaneasca a produselor bio spre finalul anului 2008, fiind motivat de cresterea foarte mare a industriei de profil si de deschiderea romanului catre produse sanatoase. Acest an a inceput cu deschiderea unei locatii noi si o tinta de afaceri de 100.000 de euro.
Anca Tanasa, unicul proprietar al Natura Food, a investit in noua locatie aproximativ 30.000 de euro, iar de la intrarea pe piata locala a produselor bio banii au fost directionati catre infrastructura necesara deschiderii magazinului, marketing, promovarea brand-ului si produse.
“Primul magazin Natura Food s-a deschis anul trecut, pe 1 octombrie, in incinta Politehnicii pe Str. Fabricii nr.47. Am renuntat la aceasta locatie in martie 2009 si ne-am orientat catre un spatiu cu vad comercial mai bun. Anul acesta incepem cu primul magazin situat pe Str. Domnita Anastasia nr.13, intersectie cu Brezoianu”, declara Anca Tanasa (foto).
Vanzarile Natura Food se realizeaza prin doua canale – noua locatie deschisa si magazinul online (vanzari directe la domiciliu). In plus, in ceea ce priveste vanzarile indirecte, magazinul se axeaza si pe realizarea de cosuri-cadouri si distributia in alte locatii specializate din Bucuresti si din tara.
Printre marcile de produse incluse in portofoliu se numara Naturgie (Franta), Rapunzel, Allos, Zwergenwiese, Voelkel (Germania), Allgreen, Dorna, Camylact, Valea Asaului, BIOCOOP, Biomilk, Apidava, Apiland, Naturalia (Romania), Sonnentor (Austria), Provamel (Belgia), Moolenartje, DeRit (Olanda), LaSelva, LaFinestrasulcielo (talia).
Produsele care inregistreaza cele mai mari vanzari sunt sortimentele de lapte, panificatie, legume, produse fara gluten, cereale, cosmetice, detergenti bio, produse pentru copii si cu indice glicemic scazut.
“Venim cu produse unice la preturi foarte bune pe piata roman