Aliz Kosza, CEO al Fabryo, dezvăluie strategia care i-a permis să crească cifra de afaceri cu 3%, să câştige cotă de piaţă şi un profit operaţional de 10%, într-un sector în scădere cu 25%. Este important să te mişti tot timpul pentru că eşti o ţintă mai grea de doborât. Astfel rezumă Aliz Kosza una dintre tacticile de management pe care le aplică la conducerea Fabryo Corporation, deţinută de compania de investiţii suedeză Oresa Ventures. „Decizia strateg
Aliz Kosza, CEO al Fabryo, dezvăluie strategia care i-a permis să crească cifra de afaceri cu 3%, să câştige cotă de piaţă şi un profit operaţional de 10%, într-un sector în scădere cu 25%.
Este important să te mişti tot timpul pentru că eşti o ţintă mai grea de doborât. Astfel rezumă Aliz Kosza una dintre tacticile de management pe care le aplică la conducerea Fabryo Corporation, deţinută de compania de investiţii suedeză Oresa Ventures. „Decizia strategică a fost să ne continuăm proiectele propuse în primele şase luni ca şi cum nu se întâmpla nimic”, explică Kosza. Chiar dacă recunoaşte că a lucrat în acest interval de timp cu mai multe scenarii, croite în funcţie de posibilele evoluţii ale pieţei, nu a modificat bugetul iniţial şi strategia de business.
Astfel, au fost lansate patru noi produse (Savana Superlavabilă pentru Baie şi Bucătărie cu Teflon, tencuiala Aqua Stop, Savana amorsă de interior şi exterior cu efect antimucegai şi Savana Protector cu Teflon), adresate în special celor care îşi doreau renovarea locuinţei. „Contextul economic i-a făcut pe consumatori să fie mult mai atenţi la ce cumpără, la calitatea produsului şi la beneficii”, spune ea.
Cu banii în cont, criza e mai uşoară
Alte decizii strategice luate de CEO-ul Fabryo au fost menţinerea investiţiilor în marketing (un milion de euro) şi schimbarea ambalajelor produselor Savana şi Innenweiss. Savana, marcă respon