Agenţia Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice va cere Consiliului Concurenţei să verifice dacă pe piaţa de publicitate finanţată din fonduri publice există înţelegere monopolistă între firmele ARS Advertising, ART Advertising şi BEST Advertising.
"În urma articolelor apărute în presă cu privire la subcontractarea serviciilor de publicitate încheiate de Ministerul Mediului, ANRMAP va solicita, luni, Consiliului Concurenţei, în mod oficial, printr-o adresă, să verifice dacă există, pe piaţa publicităţii finanţată din surse publice, înţelegere monopolistă între firmele Ars Advertising, ART Advertising şi Best Advertising", a precizat pentru Mediafax Biroul de presă al ANRMAP.
Numele firmelor Ars Advertising şi Best Advertising au apărut în raportul Gărzii Financiare legat de contractele de publicitate de la Ministerul Mediului pentru campania POS Mediu. Conform acestui raport, firma Ars Advertising a cumpărat, printr-un alt contract, spaţiu media de la SC Best Advertising & Consult SRL din Bucureşti, pentru doar trei sferturi din banii încasaţi de la minister. În acest caz, a fost înfiinţată o Comisie parlamentară de anchetă, care a cerut, de altfel, controlul Gărzii Financiare la firma Ars Advertising şi care urmează să se întrunească în 11 august.
De asemenea, asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL şi SC Optimedia SRL a câştigat licitaţia organizată de Ministerul Turismului pentru achiziţia serviciilor de realizare a campaniei interne "Turist în România". Potrivit ministerului, valoarea totală a ofertei câştigătoare se ridică la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fără TVA şi fără taxa de cinema. Printre firmele care au depus oferte pentru această licitaţie s-a numărat şi Ars Advertising. Agenţia Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice va cere Consiliului Concurenţei să veri