Nu mai puţin de 30.000 de euro au cheltuit doi români pe o vacanţă de vis de 25 de zile cu servicii luxury, care a cuprins mai multe destinaţii, precum Peru, Amazon, Ecuador şi Galapagos. Pachetul turistic a fost vândut de Eturia, o companie de pe piaţa românească specializată în turism „tailor made”, variantă în care pachetul este realizat în funcţie de cerinţele şi dorinţele clientului. Reprezentanţii agenţiei spun că cele destinaţiile cele mai că
Nu mai puţin de 30.000 de euro au cheltuit doi români pe o vacanţă de vis de 25 de zile cu servicii luxury, care a cuprins mai multe destinaţii, precum Peru, Amazon, Ecuador şi Galapagos.
Pachetul turistic a fost vândut de Eturia, o companie de pe piaţa românească specializată în turism „tailor made”, variantă în care pachetul este realizat în funcţie de cerinţele şi dorinţele clientului. Reprezentanţii agenţiei spun că cele destinaţiile cele mai căutate în prima parte a anului au fost Thailanda, Peru, Maldive, Indonezia, SUA, Republica Dominicană, China, Mexic, Scoţia şi Tanzania.
Agenţia de turism pune creşterea cererii pe segmentul de vacanţe exotice pe seama ieftinirii acestora de pe timp de criză, cu 20-30%. Scăderile de preţ sunt date de reducerea tarifelor pe transportul aerian, dar şi de ofertele speciale ale hotelurilor.
50.000 de euro pentru o săptămână în Dubai!
30.000 de euro nu este, însă, pragul maximal al unei vacanţe de vis pentru români în acest an. La începutul verii, revista „Capital” a realizat un top al celor mai scumpe vacanţe vândute în acest an în România, iar pe primul loc s-a aflat o excursie de doar o săptămână în Dubai, în valoare de 50.000 de euro, contractată la Paralela 45. Ce-i drept, clientul a vrut să i se pună la dispoziţie un avion personal.
Locul doi l-a obţinut agenţia Christian Tour, care a vândut o vacanţă de o lună de zile în Antalya, la preţul