Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recentă campanie de imagine pentru Zoo Bucureşti. Sub conceptul "If you love the Zoo, the Zoo loves you/Iubeşte animalele şi animalele te vor iubi", agenţia a realizat cărţi poştale ce vor fi comercializate în Grădina Zoologică şi stickere ce vor fi aplicate în mijloacele de transport în comun ale RATB şi în locurile publice, se arată într-un comunicat de presă al agenţiei de publicitate.
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Grădinilor Zoologice, ce va fi sărbătorită pe 9 august, agenţia a mai creat pentru Zoo o serie de bannere on-line, cu sprijinul echipei Kubis Interactive şi al unui profil pe Facebook. Totodată, sub acelaşi concept creativ, Zoo Bucureşti va avea în curând o campanie de print în presă şi outdoor.
În acest sens, Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi, a declarat că "de ani buni suntem orientaţi către proiectele sociale deoarece credem că este nevoie de o susţinere puternică pentru a face într-adevăr o diferenţă. Cu toate că suntem într-o perioadă agitată din punct de vedere economic, încercăm să nu uităm că avem intern resursele necesare pentru a strânge oamenii în jurul unei idei şi pentru a realiza proiecte pro-bono de impact".
"Am lucrat pentru Zoo Bucureşti din dragoste pentru animale. O să fim mândri dacă vom reuşi, prin efortul nostru, să aducem mai mulţi vizitatori, iar astfel animalele găzduite în Grădină să aibă parte de condiţii foarte bune", a completat Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi. În plus, directorul Zoo Bucureşti, Ancuţa Oprea, este de părere că parteneriatul cu agenţia Saatchi & Saatchi deschide drumul unei relaţii pe termen lung. "Obiectivul campaniei este de a-i convinge pe bucureşteni să vină la Grădina Zoologică pentru a vedea schimbările bune din ultimii ani şi de a ne poziţiona ca o instituţie prietenoasă atât pentru copii, cât şi pentru adulţi", a mai