Nestea a lansat în această vară o nouă campanie integrată de comunicare. Sub sloganul "Combinaţia care te inspiră", Nestea îi provoacă pe cei care acceptă să caute ineditul în lucrurile obişnuite să fie spontani şi să se lase prinşi într-un exerciţiu de imaginaţie. "Noua campanie surprinde perfect latura creativă a brandului. Campania este una integrată, mixul de comunicare fiind format din spot TV, ad-uri de presă, outdoor, radio, internet, toate susţinute de activităţi de relaţii publice. De asemenea, noua campanie de comunicare include acţiuni de sampling desfăşurate în magazine sau HoReCa", a declarat Nicoleta Eftimiu, Still Beverages Group Brand Manager, Coca-Cola South Eastern Europe Business Unit.
Campania, care urmează să fie implementată în mai multe ţări din Europa, a fost realizată la nivel internaţional - strategie şi creaţie - de agenţia McCann Erikson Germania. Pentru campania TV au fost realizate 2 spoturi diferite - primul rulează în prezent, iar cel de-al doilea urmează să fie difuzat începând cu luna septembrie. Nestea a lansat în această vară o nouă campanie integrată de comunicare. Sub sloganul "Combinaţia care te inspiră", Nestea îi provoacă pe cei care acceptă să caute ineditul în lucrurile obişnuite să fie spontani şi să se lase prinşi într-un exerciţiu de imaginaţie. "Noua campanie surprinde perfect latura creativă a brandului. Campania este una integrată, mixul de comunicare fiind format din spot TV, ad-uri de presă, outdoor, radio, internet, toate susţinute de activităţi de relaţii publice. De asemenea, noua campanie de comunicare include acţiuni de sampling desfăşurate în magazine sau HoReCa", a declarat Nicoleta Eftimiu, Still Beverages Group Brand Manager, Coca-Cola South Eastern Europe Business Unit.
Campania, care urmează să fie implementată în mai multe ţări din Europa, a fost realizată la nivel internaţional - strategie şi c