Yahoo! pune la bătaie cota de piaţă, Microsoft, tehnologia superioară, rezultatul dorindu-se a fi o ameninţare serioasă la supremaţia Google în piaţa publicităţii online şi a motoarelor de căutare. Yahoo! şi-a făcut harakiri, este comentariul făcut de un analist american despre parteneriatul semnat între această corporaţie şi Microsoft, remarcă preluată de cea mai mare parte a presei online din SUA. Anunţul de săptămâna trecută este cu siguranţă cel mai discutat a
Yahoo! pune la bătaie cota de piaţă, Microsoft, tehnologia superioară, rezultatul dorindu-se a fi o ameninţare serioasă la supremaţia Google în piaţa publicităţii online şi a motoarelor de căutare.
Yahoo! şi-a făcut harakiri, este comentariul făcut de un analist american despre parteneriatul semnat între această corporaţie şi Microsoft, remarcă preluată de cea mai mare parte a presei online din SUA.
Anunţul de săptămâna trecută este cu siguranţă cel mai discutat al anului în domeniul internetului, fiind cel care va face din Microsoft Bing motorul de căutare şi decizie din spatele Yahoo Search, Yahoo! devenind reseller exclusiv pentru publicitatea generată de rezultatele căutărilor pentru ambele companii. Astfel, fiecare aduce ce are mai bun pentru a câştiga cât mai mult din cota de piaţă a Google, cel care, la jumătatea acestui an, controla în SUA 75,1% din căutările de pe internet şi 75% din veniturile aduse de acestea. Proaspăt lansat, motorul de căutare Bing va controla, astfel, circa 30% din căutările pe internet şi din veniturile generate de acestea, în timp ce Yahoo!, conform unui anunţ ulterior, va investi banii economisiţi din bugetele de marketing şi infrastructură în tehnologia proprie de display advertising, conţinut şi servicii mobile. Însă sunt voci care spun că Yahoo! a depus armele şi a renunţat la businessul secolului XXI, poziţia a doua pe care o deţinea nefiind deloc