BRD, a doua mare banca de pe piata, a ajuns la sfarsitul semestrului I la un numar mediu de 3,3 produse pe client, fata de o medie de 2,8 produse in urma cu un an, potrivit datelor bancii-mama Societe Generale. Didier Valet, CFO al SocGen, a remarcat recent extinderea cross-selling-ului, care a permis aceasta crestere a "gradului de echipare" al clientului BRD. "BRD isi confirma rezistenta si arata ca are o structura a cheltuielilor mai sanatoasa decat competitorii sai", a comentat Valet rezultatele BRD pe semestrul I, mentionand si capacitatea bancii de crestere a resurselor atrase prin depozite. De asemenea, el a spus ca nu vede semne ingrijoratoare in tendinta de crestere a creditelor neperformante. In conditiile scaderii abrupte a cererii de credite, bancile incearca sa le vanda clientilor existenti produse si servicii conexe, in primul rand carduri.
BRD, a doua mare banca de pe piata, a ajuns la sfarsitul semestrului I la un numar mediu de 3,3 produse pe client, fata de o medie de 2,8 produse in urma cu un an, potrivit datelor bancii-mama Societe Generale. Didier Valet, CFO al SocGen, a remarcat recent extinderea cross-selling-ului, care a permis aceasta crestere a "gradului de echipare" al clientului BRD. "BRD isi confirma rezistenta si arata ca are o structura a cheltuielilor mai sanatoasa decat competitorii sai", a comentat Valet rezultatele BRD pe semestrul I, mentionand si capacitatea bancii de crestere a resurselor atrase prin depozite. De asemenea, el a spus ca nu vede semne ingrijoratoare in tendinta de crestere a creditelor neperformante. In conditiile scaderii abrupte a cererii de credite, bancile incearca sa le vanda clientilor existenti produse si servicii conexe, in primul rand carduri.