Compania specializata in managementul riscului de credit Coface Romania anunta infiintarea unei platforme back-office care va acomoda 100 de persoane in departamentele de colectare a restantelor de la persoane fizice si de la companii. Recrutarea va incepe in Bucuresti in luna octombrie a acestui an si se va finaliza la sfarsitul anului 2010.
Candidatul ideal pentru o pozitie entry-level va trebui sa aiba cunostinte economice de baza si sa vorbeasca una dintre limbile din Europa Centrala si de Est.
„Pentru aceasta platforma vom angaja cu precadere vorbitori de bulgara, rusa, slovaca, ceha, poloneza, estona, letona. Scopul final este de a oferi suport tarilor din Europa Centrala si de Est. Platforma back-office va prelua functiile de baza ale echipelor din filialele Coface respective, pe serviiciile de colectare si credit information (n. red. informatii asupra conditiilor de creditare)”, a spus Oana Ochiana, Human Resources manager al Coface Romania.
Pentru acoperirea unor pozitii manageriale sau de teamleaderi vorbitori de limbi straine de nisa, compania va apela la o plaja de candidati din exterior, urmand sa recruteze cu precadere din interior doar pentru pozitiile care nu necesita cunoasterea unei limbi straine.
Perioada de angajari programata pentru toamna acestui an vine pe fondul unei perioade alerte in 2008, cand Coface a semnat contracte de munca pentru 40 de noi angajati. In 2009, numarul angajatilor Coface a ajuns la 114, dupa adaugarea a 17 noi pozitii in organigrama, in departamentele de colectare de credite. “Daca in 2008 am angajat 40 de persoane, anul acesta ritmul angajarilor a scazut. Insa, daca volumul business-ului va creste, cu siguranta ca vom angaja colegi noi pentru a face fata noilor provocari”, a completat Ochiana.
Compania sustine ca ritmul angajarilor nu a afectat nivelul salarial, acesta din urma renegociin