Mazda România lansează în ultimul trimestru din acest an o versiune restilizată a SUV-ului CX-7, moment care va coincide cu introducerea în premieră pentru această marcă a unui propulsor diesel de 2,2 litri care va folosi AdBlue, substanţă apoasă pe bază de uree, pentru a reduce emisiile poluante. Maşina va fi disponibilă în Europa în octombrie.Noul motor diesel de 2,2 litri, care foloseşte sistemul AdBlue, va corespunde normelor Euro 5 şi va fi prezentat la Salonul Auto de la
Mazda România lansează în ultimul trimestru din acest an o versiune restilizată a SUV-ului CX-7, moment care va coincide cu introducerea în premieră pentru această marcă a unui propulsor diesel de 2,2 litri care va folosi AdBlue, substanţă apoasă pe bază de uree, pentru a reduce emisiile poluante. Maşina va fi disponibilă în Europa în octombrie.
Noul motor diesel de 2,2 litri, care foloseşte sistemul AdBlue, va corespunde normelor Euro 5 şi va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, la jumătatea lunii septembrie din acest an. Motorul de 2,2 litri de pe Mazda CX-7 facelift va dezvolta 173 de Cai Putere (CP).
Alături de versiunea restilizată şi echipată cu motor diesel a modelului CX-7, Mazda va prezenta la Frankfurt mai multe tehnologii care reduc impactul asupra mediului, cum ar fi trenul de rulare bazat pe motorul rotativ cu hidrogen şi sistemul i-STOP. Acesta opreşte automat motorul la semafor şi îl porneşte, tot automat, când şoferul intenţionează să pună maşina în mişcare.
Mazda CX-7 restilizată (facelift) va fi primul automobil japonez care utilizează tehnologia Single Catalytic Reduction (SCR). Sistemul SCR purifică gazele evacuate prin pulverizarea cu AdBlue, substanţă stocată într-un rezervor special amenajat situat sub portbagaj, direct în fluxul de gaze din faţa catalizatorului.
Potrivit Mazda, consumul de AdBlue este