Directorul de producţie al postului TV renunţă la această funcţie, dar va continua să acorde consultanţă pentru Kanal D.
Irina Radu, directorul de producţie al televiziunii Kanal D, a anunţat luni că va pleca, pe 17 august, din funcţia pe care o deţine la televiziunea trustului Dogan Media International şi îşi va deschide propria firmă de media.
Potrivit reprezentanţilor Kanal D, Irina Radu va rămâne consultant al televiziunii, pe partea de producţie: „Primul contract de consultanţă o să-l aibă cu Kanal D. Ea pleacă deoarece consideră că a venit momentul să-şi deschidă propriul business de media”.
Irina Radu a început colaborarea cu Kanal D odată cu intrarea postului operat de trustul turcesc Dogan Media International pe piaţa de televiziune din România, în octombrie 2006. Anterior, ea a fost director al TVR 1.
EVZ: Cum aţi caracteriza, în câteva cuvinte, etapa parcursă la Kanal D?
Irina Radu: Frumoasă, epuizantă, plină de surprize - plăcute sau nu - din care am învăţat enorm.
Care au fost motivele reale ale plecării? Ce v-a nemulţumit la Kanal D?
Niciodată nu voi lovi într-un loc de unde am mâncat o pâine, unde am avut colegi foarte buni, unde am făcut performanţă. Am spus exact cât am vrut să spun, cu tot respectul pentru cine întreabă.
Ce veţi face în continuare?
Acum lucrăm la ceva planuri pe care le-am început în joacă, acum câteva luni. Cu siguranţă va exista firma mea, dar voi intra în parteneriate şi cu alţi producători sau PR-işti. Activităţile de bază vor fi: producţia de televiziune, PR, descoperire de talente şi pregătirea acestora, consultanţă media, organizare de evenimente. Acum mă cert cu prietenii mai vechi decât mine în businessul privat ca să hotărăsc ce nume să-i pun.
Credeţi că din această poziţie veţi face lucrurile să fie mai eficien