Nou versiune va fi prezentată luna viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Cel mai mare model comercializat de Mazda în România, SUV-ul CX-7, va dispune şi de o vesiune alimentată cu motorină, anunţă producătorul japonez.
Până acum, CX-7 a fost comercializat exclusiv cu un motor turbo, pe benzină, de 2.3 litri.
Turbodiesel-ul de 2.2 litri – disponibil deja pe Mazda3 şi Mazda6 – va fi introdus în oferta CX-7 odată cu prezentarea modelului cu facelift, care va avea loc luna viitoare, la Salonul Auto de la Frankfurt.
O altă noutate adusă de SUV-ul nipon va fi reprezentată de sistemul Single Catalytic Reduction – SCR – care curăţă o parte din gazele evacuate.
SCR purifică noxele prin pulverizarea cu AdBlue®, o substanţă apoasă pe bază de uree, direct în fluxul de gaze din faţa convertorului catalitic. Acest proces determină o reacţie chimică prin care AdBlue® transformă aproximativ 40% din noxe în azot – gaz inofensiv, susţine Mazda.
Graşie minimizării consumului de AdBlue®, care trebuie să fie suficient pentru parcurgerea a 20.000 de kilometri în condiţii normale de condus, refacerea rezervei necesare poate fi efectuată comod, cu ocazia reviziilor obligatorii.