Lucrările de pe Strada Smârdan din Centrul Istoric au fost reluate după ce reabilitarea acesteia s-a poticnit în dreptul Băncii Naţionale Române (BNR). Cu toate că mai mult de jumătate din stradă a fost reparată de Primăria Capitalei, tronsonul din dreptul sediului BNR va fi finalizat de Primăria sectorului 3.
După ce strada Carada, din vecinătatea băncii, a fost finalizată, reprezentanţii autorităţilor locale susţin că şi strada Smârdan va deveni funcţională începând cu 1 septembrie. „Am făcut cerere către Primăria Capitalei şi Administraţia Străzilor să treacă în adminiistrarea Consiliului Local al sectorului 3 măcar aceste străzi din vecinătatea Băncii Naţionale, care este totuşi un obiectiv de interes, pentru a grăbi lucrările şi a rezolva problemele din zonă, pentru că era o situaţie imposibilă cu maşini parcate peste tot, în zona Băncii Naţionale, unde nici maşina de valori nu avea acces.
Estimez că până la 1 septembrie strada va fi gata şi va arăta civilizat, întocmai ca artera Carada, de pe cealaltă latură a Băncii Naţionale”, a declarat arhitectul-şef al Sectorului 3, Ştefan Dumitraşcu. El a precizat că porţiunea dintre strada Lipscani şi strada Toamnei a intrat în administrarea Consiliului Local Sector 3 şi va beneficia de pavaj din piatră şi granit. Lucrările din Centrul Istoric au fost oprite timp de şase luni, duipă ce s-au poticnit, în repetate rânduri, de vestigiile arheologice descoperite în zonă şi de neînţelegerile cu reprezentanţii Primăriei Capitalei. Firma spaniolă Sedesa, care a câştigat licitaţia internaţională pentru reabilitarea străzilor din inima Capitalei, nu a reuşit, din 2006 şi până acum, să repare decât patru din cele 14 artere din contract.