Compania Dell, al doilea mare producator de computere din lume, a dezvaluit noua linie de produse Nickelodeon, respectiv PC-uri pentru copii, scrie presa internationala. Miscarea strategica a companiei reprezinta cel mai nou exemplu al producatorilor de PC-uri care folosesc desginul si au ca tinta o anumita arie de varsta, pentru a fi diferiti de alti rivali precum Hewlett-Packard si Acer, in cadrul unei economii de consum. Modelul Dell Inspiron Mini Nickelodeon Edition are acces wireless la internet, cantareste mai putin de 1,3 kg si este plin de continut de divertismet si educational. Va avea, de asemenea, o interfata personalizata, cu un wallpaper branduit Nickelodeon si acces usor la pagina principala a postului TV cu acelasi nume. Michael Tatelman, vicepresedintele vanzarilor globale si marketing pentru Dell, a declarat ca netbook-ul Nickelodeon reprezinta doar inceputul efortului de colaborare (co-branding), in timp ce compania planuieste sa lanseze produse pentru liceeni sau sportivi. "PC-ul, ca si smartphone-ul, a devenit simbolul secolului 21 al exprimarii propriei persoane. Oamenii se identifica cu lucrul pe care il poseda si sunt identificati in functie de acel lucru", a adaugat el.
Compania Dell, al doilea mare producator de computere din lume, a dezvaluit noua linie de produse Nickelodeon, respectiv PC-uri pentru copii, scrie presa internationala. Miscarea strategica a companiei reprezinta cel mai nou exemplu al producatorilor de PC-uri care folosesc desginul si au ca tinta o anumita arie de varsta, pentru a fi diferiti de alti rivali precum Hewlett-Packard si Acer, in cadrul unei economii de consum. Modelul Dell Inspiron Mini Nickelodeon Edition are acces wireless la internet, cantareste mai putin de 1,3 kg si este plin de continut de divertismet si educational. Va avea, de asemenea, o interfata personalizata, cu un wallpaper branduit Nickelod