O tehnologie noua ar putea obliga companiile sa reanalizeze felul in care pot facilita aparitia produselor si site-urilor lor printre primele rezultate ale cautarilor online, scrie presa internationala.
Google dezvolta o noua tehnologie de cautare online, cu numele de cod "Caffeine" (Cofeina), care ar putea schimba pozitia pe care o ocupa companiile in rezultatele cautarilor. Pentru acele companii care supravietuiesc in functie de traficul generat de Google, noua tehnologie reprezinta un motiv de ingrijorare.
Google a sugerat, pe blogul companiei, faptul ca tehnologia Caffeine ar putea schimba rezultatele cautarilor, fapt care ar putea obliga firmele sa-si schimbe solutiile de optimizare a rezultatelor in motoarele de cautare (SEO) pentru a-si proteja rezultatele bune in topul rezultatelor Google.
Clientii vin de pe Google si Yahoo
Motoarele de cautare pe internet, precum Google sau Yahoo, tind sa devina principala sursa de identificare a informatiilor de catre consumatori, inainte ca acestia, spre exemplu, sa achizitioneze un produs sau un serviciu. Conform statisticilor, consumatorii care cauta informatii pe web se plictisesc foarte repede si de aceea parcurg foarte rar mai mult decat primele trei pagini cu rezultate generate de un motor de cautare.
Cele doua situatii creeaza o presiune asupra companiilor de a-si vedea paginile web cat mai bine plasate in rezultatele generate de Google sau Yahoo la cautarea dupa diferite cuvinte-cheie, o aparitie a legaturii catre propria pagina web pe pagina de rezultate cu numarul 20 sau 350 putand avea consecinte negative asupra rezultatelor financiare, dat fiind faptul ca astfel scade sansa ca un client nou sa afle de firma.
Au generat un nou business
Pentru a obtine rezultate mai bune la cautarile pe un motor de cautare, companiile pot fie sa plateasca pentru ca un link catre