Magazinele online ale principalilor doi operatori telecom de pe piaţa românească, Orange şi Vodafone, atrag din ce în ce mai mulţi clienţi cu ofertele lor. Magazinul online al Orange a fost relansat în urmă cu două luni, iar noua versiune a generat vânzări de 12 ori mai mari decât în perioada iunie-iulie a anului 2008. De asemenea, numărul vizitatorilor unici ai magazinului online a crescut de peste cinci ori, iar numărul paginilor vizitate s-a dublat în iunie şi iulie 2009 co
Magazinele online ale principalilor doi operatori telecom de pe piaţa românească, Orange şi Vodafone, atrag din ce în ce mai mulţi clienţi cu ofertele lor.
Magazinul online al Orange a fost relansat în urmă cu două luni, iar noua versiune a generat vânzări de 12 ori mai mari decât în perioada iunie-iulie a anului 2008. De asemenea, numărul vizitatorilor unici ai magazinului online a crescut de peste cinci ori, iar numărul paginilor vizitate s-a dublat în iunie şi iulie 2009 comparativ cu perioada similară a anului precedent.
Mai mult de jumătate din cei care accesează site-ul operatorului o fac pentru magazinul online, cea mai vizitată secţiune fiind cea a telefoanelor mobile. Cel mai vândut telefon de pe site, în luna iunie, a fost modelul LG KP501 Cookie, iar în luna iulie, Nokia 2330.
Magazinul online Vodafone a fost lansat în luna decembrie a anului trecut şi a înregistrat o creştere constantă a traficului, astfel încât în prezent are lunar între 250.000 şi 300.000 vizitatori unici, numărul variind în funcţie de sezonalitate şi de promoţiile lansate. „În ceea ce priveşte vânzările, rezultatele înregistrate până în prezent sunt încurajatoare, luând în considerare durata scurtă de la lansarea magazinului şi trendul de creştere constantă a vânzărilor lunare”, au declarat pentru capital.ro oficialii companiei.
În privinţa celor mai vândute terminale, Sony Ericsso