Chemaţi la audieri în faţa Comisiei parlamentare de anchetă în cazul Udrea, angajaţii Ministerului Turismului s-au încurcat în explicaţii în ceea ce priveşte contractul cu firma Amaliei Năstase, care viza evenimentul de lansare a campaniei Romania-Land of Choice.
În cadrul audierilor de astăzi, unul dintre subiectele principale a fost legat de lansarea campaniei Romania-Land of choice, însă secretarul de stat Sorin Munteanu nu a putut oferi date exacte legate de contractul semnat între MT şi firma Eventures, aparţinând Amaliei Năstase. Contractul privind evenimentul de la Paris a ridicat multe semne de întrebare, suma prevăzută în document fiind de 88.000 de euro, în vreme ce Amalia Năstase susţinea că organizarea manifestărilor a costat 66.000 de euro. Secretarul de stat le-a spus deputaţilor că, "probabil", ministerul va plăti doar 46.000 euro din cei 88.000 euro.
„Probabil că se vor plăti 46.000 euro, pentru că unele servicii nu au fost achiziţionate. Gheorghe Hagi nu a participat. Sunt nişte lucruri care nu s-au materializat în cadrul contractului. Şi noi nu le plătim”, a susţinut Sorin Munteanu în faţa Comisiei de anchetă în cazul Elena Udrea.
Munteanu nu a putut da lămuriri nici în ceea ce priveşte data la care au început negocierile dintre minister şi BRD în vederea încheierii unui parteneriat, nici în privinţa costului de creaţie a spoturilor difuzate la televiziunile internaţionale, deşi admite că a participat la discuţii. "Nu m-a interesat (costul creaţiei spoturilor,n.r.). N-aş putea să dau o dată exactă. Să zicem, în luna martie” a spus el.
Deputaţii au cerut explicaţii şi în legătură cu modul şi criteriile care au stat la baza selectării BRD ca partener al campaniei, secretarul de stat precizând că s-a dorit promovarea imaginii României prin intermediul celor trei sportivi care aveau deja contract cu banca