Noua varianta a magazinului online, in care Orange a investit 0,2 mil. euro, a adus in lunile iunie si iulie celui mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala vanzari de 12 ori mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor publicate de companie.
"Noua versiune a magazinului online a generat vanzari de 12 ori mai mari decat in perioada iunie-iulie a anului 2008. Numarul vizitatorilor unici ai magazinului online a crescut de peste 5 ori, iar numarul paginilor vizitate s-a dublat in iunie si iulie 2009 comparativ cu perioada similara a anului precedent", conform oficialilor Orange.
Magazinul online atrage lunar 50% din vizitele de pe www.orange.ro, iar cea mai vizitata sectiune este cea a telefoanelor mobile, cu o pondere in iulie de 63% din totalul paginilor vizitate in magazinul online. Potrivit datelor Orange in luna iulie, clientii au cautat cel mai frecvent informatii despre iPhone 3GS, cu o pondere a accesarilor de 24%, urmatoarele modele in topul accesarilor fiind Samsung C3050, Nokia 3600, Samsung S5600 si Nokia 5800 cu cate 3-4% fiecare.
Oficialii Orange spun ca promotiile lansate in ultimele luni au oprit declinul obisnuit al vanzarilor din aceasta perioada. "Pana in acest moment promotia a inregistrat rezultate foarte bune, in concordanta cu obiectivele, si a inversat curba descrescatoare a sezonalitatii cu care se confrunta majoritatea magazinelor in perioada verii", a declarat Andreea Belenes, Online Manager al Orange Romania.
Orange a investit in noul magazin online al companiei aproximativ 200.000 de euro, investitia operatorului in online facand parte din strategia France Telecom de a-si dezvolta puternic prezenta pe internet.
"Exista un numar mare de clienti care sunt online, care isi incep procesul de cumparare online. Chiar daca pana la urma achizitia este realizata intr-un magazin tradi