Turiştii cazaţi la un hotel din Saturn şi-au găsit miercuri maşinile cu roţile tăiate. Oamenii nu au primit nicio explicaţie din partea Poliţiei, însă persoana pe care proprietarii autoturismelor o cred vinovată este chiar paznicul hotelului. Câţiva turişti cazaţi la hotelul Siret din staţiunea Saturn şi-au găsit maşinile cu roţile sparte într-o parcare neamenajată din spatele unităţii de cazare, fără ca cineva să le ofere vreo explicaţie.
„Toate maşinile parcate în stânga hotelului erau pe jante, cu anvelopele tăiate. Când am chemat poliţia, ne-au spus că nu au ce să facă, pentru că nu este parcare amenajată. În loc să mergem la plajă, am stat să dăm declaraţii la poliţie, apoi să reparăm pagubele“, s-a plâns Adriana Popescu (40 de ani), din Bucureşti.
Turiştii au bănuielile lor
Femeia dă vina pe paznicul hotelului care, mai nou, s-a transformat în agent de parcări şi încasează sume frumuşele de la turiştii care evită spaţiile cu plată. „Culmea este că paznicul ne îndeamnă să parcăm aici. Zice să stăm liniştiţi, că are el grijă de maşini dacă îi dăm şi lui ceva bani. Zilele astea nu i-am mai dat şi nu pentru că nu aş fi vrut. Pur şi simplu nu ne-am mai întâlnit cu el. Cum nu i-am mai dat bani, uite ce s-a întâmplat. A băgat şurubelniţa în cauciucuri. Câte două anvelope sparte la fiecare maşină din parcare“, arată Adriana Popescu.
Tarife mult prea mari
Turiştii se plâng că tarifele practicate de hoteleri pentru parcările proprii sunt extrem de mari şi puţini îşi permit să rezerve un loc cu plată pentru un sejur de câteva zile. La hotelul Siret, pentru un loc de parcare, turistul trebuie să scoată din buzunar nu mai puţin de 10 lei pe zi.
„Enorm!“, spune Marian Apostol, unul dintre ghinoniştii care şi-au parcat maşinile pe zona neamenajată. „Dacă stau două săptămâni, ar trebui să plătesc