„Port un Breitling Chronomat automat. Nu l-am cumparat eu, a fost un cadou de la unchiul meu, cu ocazia absolvirii universitatii. Pana atunci, acest ceas fusese doar un vis, asa ca valoarea lui reala nu este relevanta. Pentru mine este nepretuit! ", explica Dimitrios Sabalis, executive director Global Eye Investments, distribuitor al echipamentelor si produselor de wellness TechnoGym.
Sabalis spune ca pasiunea sa pentru ceasuri este veche - „imi aduc aminte ca in copilarie purtam tot timpul un ceas la mana si visam cum va arata cel pe care il voi cumpara cand voi deveni adult". In afara de Breitling-ul Chronomat, Sabalis mai are un Breitling Superocean, un Breitling Navitimer si un Casio G-Shock („un ceas foarte popular printre sportivi").
„Partea care imi place cel mai mult la pasiunea asta este ca imi cumpar un ceas numai si numai daca il vad si ma indragostesc de el, nu pentru ca am planuit sa-l achizitionez", spune Sabalis.
Motivul pentru care Breitling este brandul sau preferat este legatura pe care aceasta marca o are cu domeniul aviatiei - „Probabil ca fiecare barbat viseaza la un moment dat sa devina pilot si nici eu nu fac exceptie. Desi mi-am ales alta profesie, pasiunea mea pentru ceasurile de piloti a ramas la fel de vie. Ceasurile Brietling sunt create pentru barbatii carora le plac sporturile extreme, care au un stil de viata activ, sportiv. De aceea consider ca aceasta marca se potriveste perfect valorilor si ideilor mele", conchide Sabalis.
„Port un Breitling Chronomat automat. Nu l-am cumparat eu, a fost un cadou de la unchiul meu, cu ocazia absolvirii universitatii. Pana atunci, acest ceas fusese doar un vis, asa ca valoarea lui reala nu este relevanta. Pentru mine este nepretuit! ", explica Dimitrios Sabalis, executive director Global Eye Investments, distribuitor al echipamentelor si produselor de wellness TechnoGym.