1996, 16 ani, Buzau, agentie de productie publicitara. Acestea sunt datele cu care incepe cariera lui Florin Maxim, actual managing director si proprietar al agentiei de publicitate full service I.M. Smite.
Florin Maxim a absolvit la ASE Facultatea Economie Generala, specializarea Politici Economice. „N-are nicio legatura cu publicitatea, asa e. Dar economia a fost o pasiune pe care am avut-o inca din liceu. Imi foloseste acum pentru ca sunt si administratorul firmei si 80% din timpul meu este dedicat activitatilor care tin de administrare - acte, situatii contabile, relatiile cu statul - activitati pe care nu le fac cu placere si care imi rapesc din timpul pe care ar trebui sa-l dedic strategiei sau new- business-ului, de exemplu. In schimb fac cu placere analize si situatii financiare", marturiseste Maxim.
Despre agentia la care a avut primul job Maxim are numai vorbe de lauda - „acolo am vazut prima data un plotter, un Corel, am vazut cum se confectioneaza o macheta. Faceam productie publicitara in adevaratul sens al cuvantului".
In 2003 s-a angajat la Draft, agentia de BTL a Lowe & Partners, pe pozitia de BTL executive. Dupa Draft a urmat Pernod Ricard, unul dintre principalii importatori de bauturi alcoolice de la noi, unde a fost, pe rand, trade marketing manager, brand manager si, pentru o scurta perioada de timp, marketing manager. Aici a avut loc intalnirea cu Corneliu Valsan si Tudor Furir - „De la primul am invatat marketing, de la al doilea am invatat sa-mi conduc businessul".
Dupa, trei ani Maxim, in colaborare cu doi parteneri, a lansat agentia de publicitate Overspin. In aproape doi ani de activitate agentia a ajuns la o cifra de afaceri de circa 1 milion de euro. „Nu e mult insa nici putin daca luam in considerare faptul ca nu aveam departament de media", explica Florin Maxim.
De curand, Maxim a decis sa porneasca