Piaţa produselor de lux îşi face simţită prezenţa din ce în ce mai mult în România. Pare să fi trecut peste spaimele crizei, iar marii jucători se pregătesc să deschidă noi magazine. O piaţă cu cifre ameţitoare, în care nu te îmbogăţeşti peste noapte ca investitor şi în care satisfacţiile vin în chintesenţe, asemenea parfumurilor de marcă. capital.ro a vorbit cu Madeleine Florescu, directorul general parfumeriilor de lux Madison, despre lumea
Piaţa produselor de lux îşi face simţită prezenţa din ce în ce mai mult în România. Pare să fi trecut peste spaimele crizei, iar marii jucători se pregătesc să deschidă noi magazine. O piaţă cu cifre ameţitoare, în care nu te îmbogăţeşti peste noapte ca investitor şi în care satisfacţiile vin în chintesenţe, asemenea parfumurilor de marcă. capital.ro a vorbit cu Madeleine Florescu, directorul general parfumeriilor de lux Madison, despre lumea selectă a luxului din România.
Madelaine Florescu, fosta directoare generala a companiei Geroaslan, a deschis prima parfumerie de lux în decembrie 2007, în Bucureşti, pentru ca în 2008 să se impună şi mai mult pe această piaţă cu o nouă locaţie.
capital.ro: Ce v-a determinat să deschideţi prima parfumerie de lux din România?
Madeleine Florescu: Pasiunea pentru beauty am avut-o din adolescenţă, iar experienţa acumulată a fost un atu. M-am întors in România în urmă cu câţiva ani şi nostalgia parfumeriilor din New York, unde am locuit, m-a determinat să încerc o astfel de afacere. Pe lângă asta, am înţeles din atitudinea prietenelor mele românce că aici segmentul parfumurilor de nişă lipseşte.
Iniţial, am vrut să aduc şi branduri mai accesibile şi mai cunocute, precum Channel sau Dior, însă am înţeles că exclusivitatea este cheia. Aşa că am negociat cu casele de parfumuri tradiţionale.
capital.ro: Care a fost atitudinea furnizorilor când au primit o astfel