Prim-vicepresedintele PD-L Adriean Videanu a declarat ieri ca nu toate cheltuielile facute de ministerele Tineretului si Turismului sunt "festiviste", cum s-a exprimat Theodor Stolojan, apreciind ca turismul are nevoie de un marketing adecvat care, insa, costa. "Haideti sa disociem lucrurile. Nu cred ca toate cheltuielile de acest gen pot fi calificate ca aiureli festiviste. Nu vreau sa iau apararea nimanui. Am sa ma refer la un singur lucru: cum poti sa promovezi turismul, cum poti sa promovezi Romania daca nu creezi evenimente?", a spus Videanu. El a dat exemplul Formulei 3, care nu va mai fi organizata la Bucuresti, ci la Budapesta, precizand ca, in primul an de organizare, circa 400 de milioane de persoane din toata lumea au vazut Bucurestiul si Palatul Parlamentului, iar in al doilea an numarul acestora a crescut la peste 800 de milioane. "Nu credem ca Romania este o tara pe care mapamondul o cunoaste. De aceea trebuie sa organizezi evenimente, sa prezinti care sunt ofertele pe care le ai. Cum sa faci turism daca nu ai un marketing adecvat? Iar marketingul costa bani", a adaugat Videanu. Prim-vicepresedintele PD-L Theodor Stolojan a declarat ca aproape in toate ministerele se fac cheltuieli de promovare, aratand ca, intr-o perioada de criza, cand se pierd locuri de munca, toata lumea trebuie sa dea dovada de retinere in privinta cheltuielilor, mai ales a celor "de tip festivist".
Prim-vicepresedintele PD-L Adriean Videanu a declarat ieri ca nu toate cheltuielile facute de ministerele Tineretului si Turismului sunt "festiviste", cum s-a exprimat Theodor Stolojan, apreciind ca turismul are nevoie de un marketing adecvat care, insa, costa. "Haideti sa disociem lucrurile. Nu cred ca toate cheltuielile de acest gen pot fi calificate ca aiureli festiviste. Nu vreau sa iau apararea nimanui. Am sa ma refer la un singur lucru: cum poti sa promovezi turismul, cu