Preţurile mici ale magazinelor îi fac pe mureşeni să uite de criza economică. Târgurile de haine cu preţuri de producător şi soldurile magazinelor sunt atrăgătoare pentru cumpărători. Preţurile mici afişate de majoritatea comercianţilor în magazinele din oraş îi fac pe mureşeni să iasă la cumpărături. Deşi toată lumea vorbeşte de criza financiară, noile preţuri sunt accesibile chiar şi pentru cei cu o situaţie materială precară. Mulţi mureşeni şi-au păstrat intenţionat banii de cumpărături pentru ultima perioadă a verii, când produsele au reduceri de până la 70%.
“Am găsit tricouri la reducere de la 20 de lei la 5 lei bucata şi sunt de firmă. Aşa preţuri nu găsesc nici la magazinele second hand, ori acestea sunt noi. Nu mă aşteptam să găsesc reduceri aşa de mari”, a spus Cristina, o clientă a magazinului New Yorker din Mureş Mall. Preţurile articolelor de vară au scăzut vertiginos şi la magazinele Kenvelo, unde unele produse pot fi cumpărate chiar şi cu 70% mai ieftin. Astfel, o rochiţă de vară ce costa înainte 150 de lei poate fi cumpărată cu 60 de lei, iar un tricou care înainte era 39, costă acum 17 lei.
Târgurile de haine, atracţia sezonului
Târgul de haine “Exposhopping”, deschis în perioada 12-16 august la Casa de Cultură “Mihai Eminescu” a adunat circa 1.000 de vizitatori pe zi. Preţurile fără adaos comercial, i-au făcut pe mureşeni să cumpere mai multe produse de-odată. “Mi-am cumpărat o rochiţa cu 30 de lei şi un tricou cu 15 lei. Produsele sunt ieftine şi de calitate. Am încredere pentru că sunt făcute în România. Cele chinezeşti nu resistă aşa de mult”, a spus Mirela Suciu, o clientă a târgului. Producătorii se declară şi ei mulţumiţi de rezultatul evenimentului.
“Sincer, credeam că nu vom avea clienţi, fiind o perioadă de criză financiară, dar se pare că mureşenii apreciază produsele