Protecţie Organizatorii de concerte de pe piaţa autohtonă încep să cumpere asigurări pentru toate evenimentele. Unul dintre riscurile acoperite: vătămarea spectatorilor. Prima poliţă de asigurare a unui concert de pe piaţa autohtonă a fost încheiată cu cel puţin zece ani în urmă. De exemplu, concertul susţinut de Julio Iglesias în 1999 şi organizat de Sfinx Experience a fost asigurat, poliţa fiind intermediată de brokerul Marsh, potrivit oficialilor acestei companii. În p
Protecţie Organizatorii de concerte de pe piaţa autohtonă încep să cumpere asigurări pentru toate evenimentele. Unul dintre riscurile acoperite: vătămarea spectatorilor.
Prima poliţă de asigurare a unui concert de pe piaţa autohtonă a fost încheiată cu cel puţin zece ani în urmă. De exemplu, concertul susţinut de Julio Iglesias în 1999 şi organizat de Sfinx Experience a fost asigurat, poliţa fiind intermediată de brokerul Marsh, potrivit oficialilor acestei companii. În prezent, astfel de poliţe sunt intermediate şi de brokerul Sigura, care a făcut, în ultimii doi ani, peste 30 de astfel de asigurări. În schimb, oficialii Marsh au preferat să nu facă publice informaţiile referitoare la numărul poliţelor de acest tip intermediate.
Unul dintre organizatorii care îşi asigură toate evenimentele este The Mission. „Pentru fiecare eveniment, încheiem poliţe de asigurare. De obicei, ne asigurăm participanţii la eveniment“, afirmă Răzvan Opran, acţionar la The Mission, care adaugă că şi artiştii sunt asiguraţi. Potrivit lui Opran, în cazul evenimentului The Mission Dance Weekend, spectatorii au fost asiguraţi în limita a 400.000 de euro. Aceasta, pe lângă asigurările artiştilor. Respectivul organizator de concerte lucrează cu Sigura Broker. „Acoperirile pot viza răspunderea civilă faţă de terţi, artiştii - de când pun piciorul pe aeroport la Otopeni, riscul de non-apariţie al artistulu