Studiourile muzicale schimbă strategia de marketing, preferând să revină la una mai veche, dar care avea succes în trecut, cum ar fi doatarea CD-urilor cu diverse accesorii: broşuri cu informaţii despre artist şi liste de versuri care să exprime identitatea muzicală a artiştilor. Din cauza crizei, industria muzicală britanică este grav afectată, vânzarea albumelor a scăzut, în timp ce a crescut numărul pieselor descărcate de pe internet. Cu toate că studiourile de înregistrări au făcut multe oferte şi reduceri, CD-urile au rămas pe rafturi, cumpărătorii preferând să selecteze câteva piese de pe un album şi să le descarce de pe iTunes.
Apple, creatorul iPod-ului şi al magazinelor iTunes, care este un duşman declarat al muzicii prezentate în pachete comerciale, a venit cu patru noi oferte care să sporească vânzările de albume.
Apple lucrează cu Sony Music, EMI, Warner Music şi Universal Music Group la un aşa numit "Project Cocktail", desemnat să producă tot felul de extrase care să se vândă la pachet cu albumele, cum ar fi broşuri interactive, fotografii, liste de versuri, videoclipuri. " E ca şi când am reveni la zilele de glorie ale albumului, atunci când se putea asculta muzică impreună cu prietenii" , comentează un director Apple, citat de NewsIn.
Scriitorul Paul Newman îşi aminteşte: " Ne exprimam opţiunile prin albume despre care toată lumea ştia că sunt cool: Led Zeppelin II, cu acea copertă pe care apăreau piloţii germani din primul război mondial şi cu figurile membrilor trupei pe deasupra" .