În urma unui proces de consolidare a brandurilor în cadrul agenţiilor de publicitate, iniţiat de Coca-Cola la nivel european la finalul anului 2008, McCann Erickson România a fost desemnată agenţia care va coordona toate brandurile din portofoliul companiei. Până acum, agenţia condusă de Bogdan Enoiu coordona brandurile Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. La acestea, s-au alăturat şi Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade şi illy.
La începutul anului, în cadrul unui pitch internaţional, agenţia a câştigat contul Schweppes, pentru care realizează o campanie regională în zona Adriatică şi Balcanică – “Viaţa a înţepătoare. Ca şi Schweppes”.
Oficialii McCann spun că predarea noilor conturi a început deja şi că McCann va integra toate brandurile Coca-Cola până la finele acestui an. Trebuie menţionat că mare parte din creaţia Coca-Cola este realizată la nivel internaţional, în România făcându-se în general adaptările.
Universal McCann coordonează deja toate brandurile Coca-Cola în România pe parte de media, iar MRM Worldwide, agenţia de comunicare interactivă a Grupului McCann, lucrează pentru toate brandurile de la începutul lui 2009. McCann PR este consultantul de PR al companiei iar Momentum, agenţia de marketing experienţial din cadrul Grupului, a dezvoltat de curând un program complex de sampling regional pentru Coca-Cola Zero.