Brandient a finalizat procesul de branding pentru Biogood, primul lanţ local de magazine cu produse alimentare bio certificate internaţional. Esenţa brandului are la baza ideea simplă că "bio este bun" din toate punctele de vedere. Proprietate a unui grup de tineri antreprenori români, Biogood lansează un nou standard al retailului specializat în România.
Biogood înseamnă sănătate, natură, educaţie, responsabilitate, plăcere şi armonie şi răspunde nevoilor şi aspiraţiilor omului contemporan, conştientizând avantajele echilibrului între sănătatea organismului uman şi sănătatea mediului înconjurător. Toate produsele bio care se găsesc în magazinele Biogood respectă cele mai exigente certificări internaţionale pentru agricultura organică.
Pentru Biogood, Brandient a lucrat strategia de brand, identitatea verbală şi vizuală, pachetul grafic şi implementarea acestuia la toţi vectorii de brand relevanţi ai categoriei, de la punctul de vânzare la comunicarea de brand. Proiectul a durat 8 luni, iar echipa de design a fost compusă din Ciprian Bădalan, Cristian "Kit" Paul şi Bogdan Dumitrache, retorica de brand fiind semnată de Delia Zăhăreanu. Brandient a finalizat procesul de branding pentru Biogood, primul lanţ local de magazine cu produse alimentare bio certificate internaţional. Esenţa brandului are la baza ideea simplă că "bio este bun" din toate punctele de vedere. Proprietate a unui grup de tineri antreprenori români, Biogood lansează un nou standard al retailului specializat în România.
Biogood înseamnă sănătate, natură, educaţie, responsabilitate, plăcere şi armonie şi răspunde nevoilor şi aspiraţiilor omului contemporan, conştientizând avantajele echilibrului între sănătatea organismului uman şi sănătatea mediului înconjurător. Toate produsele bio care se găsesc în magazinele Biogood respectă cele mai exigente certificări internaţionale pentru agricul