Cea mai mare parte a clientilor, aproape o jumatate, sunt din Bucuresti, spune Andreea Belenes, managerul diviziei online a Orange.
Orange, numarul unu pe piata locala telecom, se lupta sa atraga un numar cat mai mare de clienti pe pagina sa de internet, in conditiile in care un procent din ce in ce mai mare dintre romani isi fac documentarea online inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu.
"O parte din clienti cauta online informatii despre ceea ce vor sa achizitioneze si foarte multi dintre ei sfarsesc prin a face achizitia offline, intr-un magazin clasic. Ideea este sa ne pastram clientii online, sa ii facem sa vina la noi si in niciun caz sa nu se duca la competitori", spune Andreea Belenes, managerul diviziei online a Orange.
Traficul de pe site este unul dintre indicatorii importanti urmariti de companie, in conditiile in care toate subsidiarele France Telecom au drept obiectiv sa ajunga la a realiza online 20% din "actele comerciale primare" - adica din vanzarea de abonamente, cartele preplatite, telefoane sau activarea de optiuni.
Potrivit datelor din Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), realizat de BRAT, in luna iulie site-ul Orange a inregistrat un numar de 617.775 de clienti unici, mai mare decat numarul de utilizatori atras de site-urile unor publicatii.
Cel mai mare rival al Orange, subsidiara locala a grupului britanic Vodafone, a inregistrat in aceeasi perioada 501.210 vizitatori unici pe site. Divizia online de la Orange a fost infiintata in toamna anului trecut si include 12 oameni, din care 5 se ocupa de magazinul online. "Avem doua directii de lucru: vanzarile online si orange.ro, portalul nostru corporate."
Si-au optimizat site-ul pentru rezultate mai bune la cautarea pe Google
Cea mai mare parte dintre vizitatori ajunge pe site-ul Orange direct si nu ca urmare a unor campani