Aproape 40% din mesajele postate pe Tweeter pot fi încadrate la capitolul "vorbărie fără sens", de genul "Mănânc un sandwich acum", potrivit unui studiu realizat de o firmă americană de cercetare, citat de AFP.
Compania Pear Analytics din Texas a ales la întâmplare 2000 de mesaje de pe Twitter şi le-a împărţit în şase categorii: ştiri, spam, auto-promovare, vorbărie fără sens, conversaţie şi retransmise.
În final, 811 sau 40,55% din acestea fuseseră încadrate la "vorbărie fără sens". Mesajele de conversaţie - definite ca acele mesaje care sunt schimbate între utilizatori sau care încearcă să atragă persoane în conversaţii - au constituit 751 sau 37,5% din total. Mesajele retransmise, care sunt preluate şi repostate, sau preluate şi transmise altor utilizatori - au constituit 8,7% (174) din totalul mesajelor selectate. Potrivit Pear, aproape 117 mesaje (5,85%) erau de auto-promovare, postate de companii, iar alte 75 (3,75%) erau spam. Mesajele cu ştiri ale principalelor publicaţii constituiau 72 sau 3,6% din cele 2000 de mesaje.
Compania Pear Analytics intenţionează să desfăşoare acest sondaj trimestrial, pentru a identifica tendinţele utilizatorilor de pe Tweeter, care permite transmiterea de mesaje de maxim 140 de caractere către un grup de "adepţi". (V.M.)
Aproape 40% din mesajele postate pe Tweeter pot fi încadrate la capitolul "vorbărie fără sens", de genul "Mănânc un sandwich acum", potrivit unui studiu realizat de o firmă americană de cercetare, citat de AFP.
Compania Pear Analytics din Texas a ales la întâmplare 2000 de mesaje de pe Twitter şi le-a împărţit în şase categorii: ştiri, spam, auto-promovare, vorbărie fără sens, conversaţie şi retransmise.
În final, 811 sau 40,55% din acestea fuseseră încadrate la "vorbărie fără sens". Mesajele de conversaţie - d