Incidentele care se petrec în multe din magazinele municipiului sunt din cauza schimbării frecvente a preţurilor. Antal Madincea este un reşiţean care locuieşte pe Bulevardul Muncii din Reşiţa. Cumpărăturile săptămânale obişnuieşte să le facă în supermarketul care este situat în Parcul Tricolorului al cartierului Govândari. Asta pentru că aici găseşte o mare varietate de produse la preţuri acceptabile. Bărbatul ne-a sesizat faptul că în urmă cu trei zile a avut surpriza de a plăti mai mult la casă decât îşi calculase, ţinând cont de preţul afişat pe raft.
„Am cumpărat de la magazinul din cartierul Govandari o bucată de brânză topită . Preţul produsului pe raft este de 2,09 lei, însă la casă a trebuit să achit pentru acelaşi produs 2,49 lei, deci o sumă cu aproximativ 20% mai mare“, a spus Antal Madincea.
A făcut poze la minut
Pentru a avea dovada clară că magazinul practică aceste metode pe buzunarele mai multor reşiţeni, bărbatul a făcut poze şi a păstrat bonul valoric. Nu a sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor şi a preferat să facă acest lucru prin intermediul presei, pentru a atrage un semnal de alarmă şi a atenţiona şi alţi reşiţeni despre păţania sa. Pe de altă parte, conducerea magazinului spune că aceste incidente nu sunt la ordinea zilei.
„Uneori, când preţurile produselor se schimbă, ne ocupăm de modificarea acestora încă de la ora 06.30. Dacă s-a întâmplat aşa ceva sunt sigur că omul şi-a primit diferenţa de bani înapoi. De fiecare dată când se întâmplă incidente de acest gen le rezolvăm pe cale amiabilă“, a spus Ionel Căiman, directorul adjunct al magazinului.
"Anul acesta nu au fost sesizări legate de acest lucru, însă anul trecut am avut trei controale".
Mirela Răchitan, reprezentant OJPC