Retailerul de electronice, electrocasnice şi IT&C Flamingo International a raportat o scădere cu 45% a cifrei de afaceri aferente primului semestru al anului în curs, la 187 milioane de lei, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În prima parte a anului, Flamingo a renunţat la 350 din cei 1.100 de angajaţi, ajungând la un număr de 750 de salariaţi. Potrivit oficialilor companiei, scăderea cifrei de afaceri a fost determinată de declinul pieţei electroIT, cât şi de micş
Retailerul de electronice, electrocasnice şi IT&C Flamingo International a raportat o scădere cu 45% a cifrei de afaceri aferente primului semestru al anului în curs, la 187 milioane de lei, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În prima parte a anului, Flamingo a renunţat la 350 din cei 1.100 de angajaţi, ajungând la un număr de 750 de salariaţi.
Potrivit oficialilor companiei, scăderea cifrei de afaceri a fost determinată de declinul pieţei electroIT, cât şi de micşorarea cheltuielilor pe cap de locuitor.
Conform Flamingo, scăderea pieţei locale de profil s-a situat peste media celorlalte pieţe europene, acest fapt reflectându-se şi în nivelul vânzărilor.
”Indicatorii financiari reflectă situaţia din piaţă, atât la nivel local cât şi european. Piaţa de profil a scăzut cu 45% în România, acest declin fiind depăşit doar de piaţa din Ucraina. Alte pieţe din Europa, precum Grecia, Polonia, Italia sau Cehia au avut scăderi de maxim 7%. Prima parte a anului a fost marcată de scăderi majore, însă suntem încrezători că semestrul al doilea va aduce rezultate mai bune; am observat deja o revenire importantă a vânzărilor începând cu luna iulie, când am înregistrat o creştere de 30% comparativ cu luna precedentă – de două ori mai mare decât creşterea pieţei”, a declarat Stefan Treiber, CEO Flamingo International.
De asemenea, în primele şase luni ale anului, Flamingo a redu