Kurt Strohmayer, care in perioada august 2003-iunie 2009 a detinut functia de director general al hotelului de cinci stele JW Marriott Bucuresti, isi va dezvolta propriul lant hotelier, Aducco, pe piata ospitalitatii din Romania.
Reteaua hoteliera care urmeaza sa fie dezvoltata de Strohmayer va cuprinde 3 branduri, care se vor adresa in principal clientilor corporatisti. “Brandul Aducco Imperial va fi pe nisa hotelurilor de lux, urmand sa fie concurent direct cu JW Marriott. Al doilea, Aducco, va concura cu Radisson sau Hilton, iar cel de-al treilea brand, Ducco, va fi in competitie cu Novotel sau reteaua Continental Hotels. De asemenea, vrem sa dezvoltam si resorturi de Spa, in afara Bucurestiului”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, fostul sef al Marriott si actualul proprietar al companiei de consultanta hoteliera Aducco.
Acesta sustine ca plecarea sa de la Marriott nu are nicio legatura cu problemele cu care se confrunta acum piata hoteliera locala. “Marile lanturi internationale isi schimba managerii la 4-5 ani, deci oricum ar fi trebuit sa plec de la Marriott Bucuresti. De accea, in iunie am decis sa imi deschid propria companie de consultanta hoteliera, pentru a ramane in Romania”, declara austriacul.
Chiar daca a inceput afacerile in consultanta abia in luna iulie, Strohmayer are deja in lucru doua proiecte, unul in Romania si unul in Afganistan. “Colaborez la dezvoltarera unui hotel din lantul Marriott, in capitala Afganistanului, Kabul. In Romania, lucrez pentru deschiderea unui hotel de cinci stele in Bucuresti, care se va deschide anul viitor”, mai spune acesta.
Desi nu vrea sa faca inca publica investitia in Aducco, austriacul vede aceasta afacere ca una pe termen lung. “In 2-3 ani putem vorbi de profit. In prima faza ma voi concentra mai mult pe partea de consultanta, pentru ca apoi dezvoltarea brandului propriu