Prevazuta pentru lansare in 2011, viitoarea generatie Bentley Continental va fi mai degraba o evolutie decat revolutie comparativ cu actualul model, care este cel mai bine vandut din istoria marcii. Potrivit primelor informatii dezvaluite de boss-ul companiei, Franz-Josef Pfaegen, noul Continental va fi construit in-house si va continua sa beneficieze de tehnologiile oferite de Volkswagen. La randul sau, inginerul-sef de la Bentley, Ulrich Eichhorn, a anuntat ca se urmareste reducerea greutatii lui Continental. De asemenea, versiunea Speed si viitorul Continental Supersports, care va aparea spre sfarsitul acestui an, vor fi si ele mai usoare. Ca motorizare, se pare ca noul Continental va fi propulsat de o versiune modificata a actualului W12, care va fi mai puternica si va oferi un cuplu mai mare. In acelasi timp, consumul mediu va fi mai mic, iar emisiile CO2 vor fi la randul lor reduse. Viitorul Bentley Continental va avea si versiune ecologica pe baza de biofuel pana in anul 2012, tehnologie care se doreste a fi implementata in toata gama. Asta inseamna ca noua generatie Continental nu va avea si varianta diesel.
Prevazuta pentru lansare in 2011, viitoarea generatie Bentley Continental va fi mai degraba o evolutie decat revolutie comparativ cu actualul model, care este cel mai bine vandut din istoria marcii. Potrivit primelor informatii dezvaluite de boss-ul companiei, Franz-Josef Pfaegen, noul Continental va fi construit in-house si va continua sa beneficieze de tehnologiile oferite de Volkswagen. La randul sau, inginerul-sef de la Bentley, Ulrich Eichhorn, a anuntat ca se urmareste reducerea greutatii lui Continental. De asemenea, versiunea Speed si viitorul Continental Supersports, care va aparea spre sfarsitul acestui an, vor fi si ele mai usoare. Ca motorizare, se pare ca noul Continental va fi propulsat de o versiune modificata a actualului