Filmul dispariţiei avocatei din Braşov, exploatat la maximum de OTV, a rămas fără deznodământ şi a intrat într-un con de umbră. Televiziunea de apartament a lui Dan Diaconescu a „dat tonul“ în mediatizarea excesivă a dispariţiei unei avocate din provincie. CITEŞTE ŞI: COPILUL ELODIEI DOARME CU POZA EI SUB PERNĂ! Luna aceasta se împlinesc doi ani de când avocata Elodia Ghinescu din Braşov a dispărut. Principalul suspect, la acea vreme, a fost considerat soţul său, poliţistul Cristian Cioacă.
La început, dispariţia Elodiei a fost tratată de OTV, în special în emisiunea „Dan Diaconescu Direct“, ca un subiect obişnuit în „agenda“ editorială a postului: scandaluri, divorţuri, sinucideri, răpiri şi crime. Încet-încet, Dan Diaconescu, folosind „reţeta“ sordidă a mahalalei, a transformat o ştire de fapt divers într-un fenomen social.
În câteva luni de la „primul episod“, audienţa OTV s-a dublat. În toamna anului 2007, televiziunea lui Diaconescu ajunsese a patra în mediul urban, după Pro TV, Antena 1 şi TVR 1, surclasând posturi cu pretenţii. Diaconescu a simţit că începe să plutească pe valul succesului şi a apăsat pedala acceleraţiei „până la blană“. Episoadele Elodia au fost mitraliate la foc
automat.
Elodia, vedeta televiziunilor
În criză de idei şi de audienţă, celelalte posturi au preluat subiectul. Pe rând, au „căzut pradă“ Pro TV, Prima TV, Antena 1, Antena 3, Realitatea TV şi chiar postul public, TVR.
Moderatorul Marius Tucă, care se retrăsese de pe „sticlă” în 2004, a revenit pentru scurt timp, în prima sa emisiune avându-l invitat pe Cristian Cioacă, soţul dispărutei. Demersul lui Tucă nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor de rating şi nici la succesul lui Diaconescu.
În cursul anului 2008, audienţa OTV, datorată Elodiei, s-a menţinut la cote înalte. Intrarea în scenă a