CrisTim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri, va fi coordonat din aceasta luna doar de manageri promovati din cadrul companiei, dupa ce Radu Timis, presedintele si actionarul companiei, a decis sa se desparta de echipa de executivi pe care o recrutase in luna iunie a acestui an.
Astfel, pozitia de director de marketing, ocupata din luna iulie de Radu Soare, fost manager al Rompetrol Downstream, a fost preluata luna aceasta de Eugen Ioana, care a fost de asemenea cel care a realizat interimatul acestei pozitii dupa plecarea lui Cristian Ungureanu, omul care a coordonat timp de 11 ani departamentul de marketing al CrisTim.
Recent, si Monalisa Ungureanu, directorul financiar al CrisTim din ultimii cinci ani, a parasit compania, aceasta pozitie fiind detinuta in prezent de Robert Enescu. Pozitiile de director de resurse umane, respectiv director de operatiuni nu au mai fost ocupate, fiind promovati insa angajati din cadrul companiei in functiile de director de logistica si vanzari (Dan Conu), director de achizitii (Alexandru Condeescu) si manager de resurse umane (Dana Enache).
In plus, Radu si Cristina Timis supravegheaza din aceasta luna activitatea fiecarui departament din cadrul companiei. Astfel, in timp ce Radu Timis va coordona departamentele de productie, logistica, vanzari, achizitii si IT, Cristina Timis va coordona departamentele de marketing, juridic, resurse umane si administrativ. In aceasta formula, sotii Timis intentioneaza sa obtina pana la finalul acestui an o crestere a vanzarilor de 40%, comparativ cu rezultatele obtinute in anul precedent.
„CrisTim a obtinut in iulie anul acesta (dupa ce Timis s-a reintors la conducerea companiei - n. red.) o crestere de 20% a afacerilor pe businessul de mezeluri, in conditiile in care in martie inregistram o scadere de 10% a afacerilor dupa doua campanii promotionale in care inv