Comisia „Udrea” a avut ieri parte de o surpriză: Goran Bregovici ar fi cântat de Paşte în România, fie că plătea, fie că nu Ministerul Turismului (MT). Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Directorul general al MediaPro Pictures (MPP), care a câştigat contractul de 330.000 de euro, “Lumină la malul mării”, a admis la audierea din parlament că firma sa intenţiona oricum să organizeze în aceeaşi perioadă acest spectacol, ideea Elenei Udrea de a-l plăti din bani publici venind ca o “coincidenţă fericită”.
“E o coincidenţă, evident. Sigur, ridică semne de întrebare, dar e o coincidenţă”, a susţinut Andrei Boncea, direc-torul general al MediaPro Pictures, care, tot coincidenţă, este şi administratorul firmei Eurofilm, stăpâna exclusivităţii cu Bregovici în România pentru perioada 19 martie-20 aprilie. Cum de s-a gândit MPP să obţină exclusivitatea pe artist dinainte ca Udrea să-şi anunţe dorinţa de a-l aduce şi ea la malul mării? “Noi voiam un eveniment cu Bregovici. L-am fi organizat oricum”, explică Boncea. În consecinţă, MPP a contactat firma Dakino, a lui Dan Chişu, cea care are exclusivitatea permanentă asupra lui Bregovici în România, “împrumutându-l” exact până pe 20 aprilie.
Chiar dacă dorea un eveniment propriu cu artistul, Boncea admite că firma sa nu începuse pe 27 martie demersuri de promovare sau sponsorizare pentru acesta. Pe 27 martie vine anunţul MT că vrea oferte pentru “Lumină la malul mării” până pe 1 aprilie. Paralel, pe 30 martie, MT contactează Eurofilm să-l ia pe Bregovici. Totul se parafează până pe 1 aprilie. “Pentru noi a fost o coincidenţă fericită că Ministerul Turismului şi-a dorit acest artist pe care noi îl aveam sub contract de exclusivitate în acea perioadă. Noi nu am câştigat nimic de pe urma acestui contract”, spune Boncea.
Competitori pentru Udrea, aliaţi în rest
Nu este însă singura