Jobul de blogger se poate face de acasă, lângă o ceaşcă de cafea şi cu inspiraţia în buricele degetelor. Veniturile pot depăşi 1.000 euro pe lună Sursa: Sebastian Bârgău
Poţi merge la serviciu în pijama, nu ai dead-line şi eşti propriul şef. Ceea ce contează este să ştii să aduci informaţie şi să o scrii în aşa fel încât lumea să dea click zilnic pe blogul tău. Odată ce ai reuşit să aduni în jurul tău o comunitate şi în momentul în care numele tău ajunge unul de referinţă pe blogosferă, intri în vizorul companiilor şi apar şi contractele de publicitate.
Blogul i-a adus bani, renume şi o soţie
În 2006, într-o zi de august, Dragoş Sebastian Bârgău a petrecut 12 ore în gara Constanţa aşteptând un tren spre Iaşi, după ce îl pierduse pe primul. Din plictiseală, a luat o agendă şi un pix şi s-a apucat să scrie. Acasă, a copiat tot pe calculator şi a pus pe net. Acestea sunt începuturile www.visurat.ro, despre care nici nu ştia atunci că se numeşte blog sau că ar putea vreodată să-i aducă bani. “Era doar un mod de a pierde vremea”, îşi aminteşte Sebastian, pe care blogosfera îl ştie drept VisUrât.
La ediţia 2009 a competiţiei RoBlogFest a câştigat patru premii: cel mai bun blog personal, cel mai bun blog colectiv, cel mai bun blog de divertisment şi cel mai popular blog. Pe lângă popularitate, premii şi bani, blogul i-a adus lui VisUrât şi o soţie, bloggeriţă şi ea, pe care a cunoscut-o prin intermediul www.visurat.ro.
“Ai succes când părerea ta contează”
În fiecare zi, în România se nasc zeci de bloguri. Puţine ajung însă de referinţă. “Diferenţa între bloggeri se face în momentul în care începi să scrii. Dacă scrii doar prostii fără sens, nu ştii limba română, dar ţi-ai făcut blog că aşa-i la modă, atunci rişti ca nici restul bloggerilor să nu te considere blogger”, arată VisUrât.