Figuranţi şi simpatizanţi de partid pe post de clienţi. Aşa a fost întâmpinat ministrul francez al educaţiei, Luc Chatel, în timpul unei vizite la supermarketul Intermarché, din Villeneuve-le-Roi, scrie cotidianul Liberation.
Zece mame s-au arătat foarte mulţumite de munca guvernului, chestionate, printre rafturi, în timpul vizitei oficiale. Totul era aranjat. Cum jurnalişti care au colindat magazinul alături de ministru şi-au dat seama că ceva e în neregulă în comportamentul clienţilor au cerut explicaţii.
A fost doar ideea supermarketului
Conducerea supermarketului a recunoscut că "a invitat" câţiva salariaţi în timpul vizitei ministrului educaţiei Luc Chatel. N-au suflat o vorbă însă despre natura inivitaţiei. Ei au fost cu ideea, nimeni din minister n-a avut vreo legătură cu punerea în scenă, dau asigurări reprezentanţii Intermarché. Ei şi-au cerut scuze ministrului şi jurnaliştilor.
Chiar şi aşa presa a luat foc şi l-a acuzat de ministru că ştia tot scenariu. Luc Chatel a negat şi a condamnat o astfel de iniţiativă.Totuşi, din întâmplare sau nu, printre clienţii model s-a numărat şi o consiliera municipală din cadrul Uniunii pentru o Mişcare Populară, partidul ministrului, precizează Le Post. Chatel colindă supermarketurile pentru a promova campania "necesarul pentru începerea anului şcolar". Adică rechizite la acelaşi preţ ca anul trecut, rezultatul unui acord între ministerul educaţiei şi marile magazine.
Nu cu mult timp în urmă şi premierul rus, Vladimir Putin, a vizitat un supermarket şi a reuşit să-i convingă pe comercianţi să mai taie din preţuri.
CITIŢI ŞI:
Putin face preţurile K.O. | VIDEO