La laboratorul de analize medicale Synevo din Craiova, bolnavii asiguraţi au ajuns să se calce în picioare pentru o programare, care se poate face doar telefonic. Iar la telefon nu răspunde nimeni.
Luni, 17 august. Zi de programări la Synevo din Craiova. Zeci de oameni se certau în holul laboratorului cu angajatele care nu voiau să le facă programare pentru analize medicale, deşi toţi aveau trimitere de la medicul de familie. Alţi câţiva se plimbau nervoşi pe holuri sau prin curtea laboratorului cu telefonul mobil la ureche. Sunau la laborator, în speranţa că va răspunde cineva ca să le facă programare. Degeaba.
Printre ei se afla şi Traian Ghemeci. Era a doua oară într-o lună când pensionarul craiovean încerca să-şi facă analizele medicale la Synevo. Prima oară se prezentase la începutul lunii august, dar angajata de la recepţie l-a trimis acasă, spunându-i că programările se fac doar la telefon, pe data de 15, pentru luna următoare. Pe 15 august, Ghemeci s-a lovit însă de o mare problemă. Numărul apelat suna încontinuu ocupat, ca la emisiunile de jocuri şi concursuri de la televizor.
Pensionarul nu s-a dat bătut cu una cu două. Pentru că 15 august picase într-o zi de sâmbătă, adică nelucrătoare, omul s-a gândit că poate programările se fac luni.
„Nu mi-a răspuns nimeni“
Aşa că pe 17 a încercat iar să se programeze telefonic. Dar nici de data aceasta nu a răspuns nimeni la telefon. Neînţelegând ce se întâmplă, Ghemeş a mers la laborator ca să ceară explicaţii. Numai că acolo mai aşteptau alte câteva zeci de persoane care aveau aceeaşi problemă şi care cereau să li se facă programare pe loc.
Consecvenţi propriilor reguli, angajaţii Synevo au refuzat să facă programări altfel decât telefonic. În aceste condiţii, Ghemeş a scos telefonul mobil din buzunar şi a încercat, din curtea laboratorului să se programeze tel